Gyakori Kérdések

 Miért tegeződünk?

Vásárlóink többsége fiatalos netező és egyébként is az internet egy ilyen világ, engedd meg hogy tegezzünk! Így talán kötetlenebb is lesz majd a kommunikáció!

 

Az ügyfélszolgálat elérhetősége?

Email címünk: ugyfelszolgalat@kisbabam.hu

 

Milyen nyitvatartási időben lehet átvenni személyesen a megrendelt termékeket?

Nyitvatartási időH-P: 8.00-16:00.

 

Mi a testvér webáruház?

Testvér webáruházunk a jatekmaki.hu.

 

Mi a teendő, ha garanciális probléma adódik a megvásárolt termékkel?

Csomagold be a terméket, hogy a szállítás során ne sérüljön és elhozatjuk vagy hozd vissza hozzánk az átvételi pontunkra: 1162. Budapest, Monoki utca 95/B. A csomagba kérünk szépen egy rövid leírást vagy küld el email-ben, hogy mi a probléma a termékkel!

Amint beérkezik hozzánk a termék, mi tovább küldjük a nagykernek, ők bevizsgálás után, javítják vagy cserélik a terméket. Ha egyik sem megoldható, akkor visszafizetjük az árát.

Tekintettel arra, hogy ez több napot is igénybe vesz, ezért kérjük szépen türelmedet, jelentkezünk, amint partnerünk megküldi a javított vagy kicserélt terméket!

 

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

Választhatod a GLS Futárszolgálatot vagy az MPL Csomagküldő szolgáltatást.

GLS házhozszállítás:

Szállítási költség 1890 Ft. (Áfát tartalmazza) A csomag átadása után 1-3 munkanap a szállítási idő.

GLS csomagpont vagy csomagautomata:

Szállítási költség 1590 Ft. (Áfát tartalmazza) A csomag átadása után 1-3 munkanap a szállítási idő.

Utánvét kezelési költsége 300 Ft, melyet a szállítás költsége NEM tartalmazz, azon felül kerül felszámolásra.

MPL házhozszállítás:

10 kg-ig 1990 Ft 

20 kg-ig 2990 Ft 

40 kg-ig 5990 Ft 

A szállítási költségek az Áfát tartalmazzák. A csomag feladása után a szállítási idő 1-3 munkanap.

MPL szállítás esetén a feldolgozási idő jelentősen eltérhet a megszokottól: 1-2 hónap

Az alap szállítási költségen felül 4000 Ft "Logisztikai költséget" számolunk fel postai szállítás esetén, melyet külön tételként tüntetünk fel.

PostaPont vagy csomagautomata:

20 kg-ig 990 Ft (Áfát tartalmazza) A csomag feladása után a szállítási idő 1-3 munkanap.

MPL szállítás esetén a feldolgozási idő jelentősen eltérhet a megszokottól: 1-2 hónap

Az alap szállítási költségen felül 4000 Ft "Logisztikai költséget" számolunk fel postai szállítás esetén, melyet külön tételként tüntetünk fel.

 

Ingyenes-e a regisztráció?

Igen, a regisztráció díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

 
Hogyan tudok regisztrálni?

Az oldalunk jobb felső sarkában a "Belépés" gomb mellett a regisztráció gomb megnyomásával van erre lehetőség, ahol meg kell adni a kívánt adatokat és kattints a regisztráció gombra.

 

Miért nem kapok e-mailt a vásárlás megerősítéséről?

Rendszerünk minden esetben kiküldi ezeket a leveleket. Ha nem találod, kérlek, hogy a Levélszemét illetve Spam mappákat is nézd meg, mert előfordulhat, hogy a levelező kliensed áthelyezte a levelünket ezen mappák valamelyikébe. Ha ott sincs, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.

Azonban fontos tudni, hogy ez az e-mail csak arról biztosít, hogy rendszerünkbe megérkezett a megrendelés! A megrendelés feldolgozását, amint megkezdik kollégáink, kapsz újabb e-mailt, amiből megtudhatod mikorra várható rendelésed megérkezése.

 

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket, ha annak minden tétele van raktáron, akkor még aznap átadjuk szállító partnerünknek. Ha bármely termék nincs raktáron, be kell szereznünk partnereinktől, küldünk e-mailt, amiben az is benne lesz, hogy várhatóan mennyi időt vesz igénybe a kért termék beszerzése.

 

Tartalmazzák-e az Áfát az árak?

Igen, az áraink bruttó árak.

 
Kapok-e számlát a termékekről?

Természetesen, a számlát mindig a csomagban találod.

 
Lehet-e Önöknél számla nélkül vásárolni olcsóbban?

Nem.

 
Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?

Nincs meghatározva.

 
Mit jelent, hogy egy termék szortiment?

Néhány gyártó egyes termékeit azonos vonalkóddal látja el. Ilyen esetekben a két termék között apró eltérés tapasztalható pl: más a termék színe, mintája,neme stb. Más esetben elég markáns különbség is lehet pl: ugyanazon terméknek tekint egy babahintót vagy egy játékhajót. Ha szortimentben érkezik a termék azt abból tudhatod meg, hogy jelezzük a nevében (pl.: 3 féle, többféle), vagy a képen többféle variációt láthatsz belőle.