Gyakori Kérdések

 

Miért tegeződünk?

Vásárlóink többsége fiatalos netező és egyébként is az internet egy ilyen világ, engedd meg hogy tegezzünk! Így talán kötetlenebb is lesz majd a kommunikáció!

 

 

Melyek az ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Telefonszámunk: 708-6624

Email címünk: ugyfelszolgalat@kisbabam.hu

 

Milyen nyitvatartási időben lehet átvenni személyesen a megrendelt termékeket?

Nyitvatartási időH-P: 8.00-16:00.

 

 

Mi a testvér webáruház?

Testvér webáruházunk a jatekmaki.hu.

Amennyiben egyszerre rendelsz a két webáruházból és a két rendelés összege meghaladja a bruttó 30.000 ft-ot, akkor a szállítási költséget átvállaljuk. Ez csak abban az esetben lehetséges, ha egyik rendelésben sincs speciális szállítási igényű termék.

Amennyiben a két webáruházból a két rendelés összege nem haladja meg a bruttó 30.000ft-ot, a két szállítási költség közül az olcsóbbikat elengedjük, így a két rendelésre csak egy szállítási költséget kell fizetned.

Ha rendeltél testvér webáruházunkból, mindkét megrendelés végén, jelezd nekünk a megjegyzés rovatban!

 

 

Mi a teendő, ha garanciális probléma adódik a megvásárolt termékkel?

Kérjük a hibás terméket saját költségeden juttasd vissza a 1162 Budapest, Monoki utca 95/B címünkre! Semmi képpen ne küld postán maradó, portós vagy utánvétes küldeményként!
A csomagba kérünk szépen egy rövid leírást, hogy mi a probléma a termékkel!

Amint beérkezik hozzánk a termék, mi tovább küldjük a nagykernek, ők bevizsgálás után, javítják vagy cserélik a terméket. Ha egyik sem megoldható, akkor visszafizetik az árát.

Tekintettel arra, hogy ez több napot is igénybe vesz, ezért kérjük a türelmedet, jelentkezünk, amint partnerünk megküldi a javított vagy kicserélt terméket!

Ingyenes-e a regisztráció?

Igen, a regisztráció díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

 
Hogyan tudok regisztrálni?

Az oldalunk jobb felső sarkában a "Belépés" gomb mellett a regisztráció gomb megnyomásával van erre lehetőség, ahol meg kell adni a kívánt adatokat és kattints a regisztráció gombra.

 

Miért nem kapok e-mailt a vásárlás megerősítéséről?

Rendszerünk minden esetben kiküldi ezeket a leveleket. Ha nem találod, kérlek, hogy a Levélszemét illetve Spam mappákat is nézd meg, mert előfordulhat, hogy a levelező kliensed áthelyezte a levelünket ezen mappák valamelyikébe. Ha ott sincs, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.

Azonban fontos tudni, hogy ez az e-mail csak arról biztosít, hogy rendszerünkbe megérkezett a megrendelés! A megrendelés feldolgozását, amint megkezdik kollégáink, kapsz újabb e-mailt, amiből megtudhatod mikorra várható rendelésed megérkezése.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket, ha annak minden tétele van raktáron, akkor még aznap átadjuk szállító partnerünknek. Ha bármely termék nincs raktáron, be kell szereznünk partnereinktől, küldünk e-mailt, amiben az is benne lesz, hogy várhatóan mennyi időt vesz igénybe a kért termék beszerzése.

 

Tartalmazzák-e az Áfát az árak?

Igen, az áraink bruttó árak.

 
Kapok-e számlát a termékekről?

Természetesen, a számlát mindig a csomagban találod.

 
Lehet-e Önöknél számla nélkül vásárolni olcsóbban?

Nem.

 
Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?

Nincs meghatározva.

 
Mit jelent, hogy egy termék szortiment?

Néhány gyártó egyes termékeit azonos vonalkóddal látja el. Ilyen esetekben a két termék között apró eltérés tapasztalható pl: más a termék színe, mintája,neme stb. Más esetben elég markáns különbség is lehet pl: ugyanazon terméknek tekint egy babahintót vagy egy játékhajót. Ha szortimentben érkezik a termék azt abból tudhatod meg, hogy jelezzük a nevében (pl.: 3 féle, többféle), vagy a képen többféle variációt láthatsz belőle.