Új Jelszó Kérése

Gyakori Kérdések

 

Melyek az ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Telefonszámunk: 

Email címünk:

Ügyfélszolgálatunk hétköznaponként 8.00-16.00 óráig érhető el.

Milyen nyitvatartási időben lehet átvenni személyesen a megrendelt termékeket?

Nyitvatartási időH-P: 8.00-16:00

Ettől eltérő időpontú átvétel megoldható, ehhez kérjük egyeztessen az ügyfélszolgálattal. 

 

Ingyenes-e a regisztráció?

Igen, a regisztráció díjmentes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

 
Hogyan tudok regisztrálni?

Az oldalunk jobb felső sarkában a "Belépés" gomb mellett a regisztráció gomb megnyomásával van erre lehetőség, ahol meg kell adni a kívánt adatokat és kattints a regisztráció gombra.

 

Miért nem kapok e-mailt a vásárlás megerősítéséhez?

Rendszerünk minden esetben kiküldi ezeket a leveleket. Ha nem találod azt kérlek, hogy a Levélszemét illetve Spam mappákat is nézd meg mert előfordulhat, hogy a levelező kliensed áthelyezte a levelünket ezen mappák valamelyikébe. Ha ott sincs, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.

 

Tartalmazzák -e az Áfát az árak?

Igen az áraink bruttó árak.

 
Kapok -e számlát a termékekről?

Természetesen, a számlát mindig a csomagban találja.

 
Lehet -e Önöknél számla nélkül vásárolni olcsóbban?

Nem.

 
Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?

Nincs meghatározva.

 
Mit jelent, hogy egy termék szortiment?

Néhány gyártó egyes termékeit azonos vonalkóddal látja el. Ilyen esetekben a két termék között apró eltérés tapasztalható pl: más a termék színe, stb. Más esetben elég markáns különbség is lehet pl: ugyanazon terméknek tekint egy babahintót, vagy egy játékhajót. Ha szortimentben érkezik a termék azt abból tudhatod meg, hogy jelezzük a nevében (pl.: 3 féle), vagy a képen többféle variációt láthatsz belőle.

Ha nem mindegy melyik terméket kapod a szortimentből, akkor abban esetben kérlek, jelezd felénk, hogy mely terméket kívánod megrendelni. Ezt legegyszerűbben a megrendeléskor a megjegyzés rovatban tüntetheted fel nekünk. Ott írd le szavakkal, vagy azonosítsd, be hogy a melyik képen lévő játékot szeretnéd megvásárolni.

Amennyiben ebből a termékből nincs abban az esetben felhívunk telefonon, és egyeztetünk veled. 

Külföldre szállít-e a Kisbabám.hu? 

Igen szállít, de a külföldre történő szállítás költségét egyedileg rendelésenként kell kérni. Ezen szállítási mód választásakor előreutalással kérjük egyenlíteni a számlát. A honlapon közzétett szállítási árak Magyarország belterületén érvényesek. 

 

Mekkora csomagot tudnak kiszállítani a honlapon közzétett árakon? 

A normál küldeményként nem feladható csomagokra rendelésenként egyedi szállítási költséget állapítunk meg. 

 

 

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.