Gyakori Kérdések
Miért tegeződünk?
Vásárlóink többsége fiatalos netező és egyébként is az internet egy ilyen világ, engedd meg hogy tegezzünk! Így talán kötetlenebb is lesz majd a kommunikáció!
Melyek az ügyfélszolgálat elérhetőségei?
Telefonszámunk: 708-6624
Nyitvatartási idő: H-P: 8.00-16:00.
Mi a testvér webáruház?
Testvér webáruházunk a jatekmaki.hu.
Amennyiben egyszerre rendelsz a két webáruházból és a két rendelés összege meghaladja a bruttó 30.000 ft-ot, akkor a szállítási költséget átvállaljuk. Ez csak abban az esetben lehetséges, ha egyik rendelésben sincs speciális szállítási igényű termék.
Amennyiben a két webáruházból a két rendelés összege nem haladja meg a bruttó 30.000ft-ot, a két szállítási költség közül az olcsóbbikat elengedjük, így a két rendelésre csak egy szállítási költséget kell fizetned.
Ha rendeltél testvér webáruházunkból, mindkét megrendelés végén, jelezd nekünk a megjegyzés rovatban!
Mi a teendő, ha garanciális probléma adódik a megvásárolt termékkel?
Kérjük a hibás terméket saját költségeden juttasd vissza a 1162 Budapest, Monoki utca 95/B címünkre! Semmi képpen ne küld postán maradó, portós vagy utánvétes küldeményként!
A csomagba kérünk szépen egy rövid leírást, hogy mi a probléma a termékkel!
Amint beérkezik hozzánk a termék, mi tovább küldjük a nagykernek, ők bevizsgálás után, javítják vagy cserélik a terméket. Ha egyik sem megoldható, akkor visszafizetik az árát.
Tekintettel arra, hogy ez több napot is igénybe vesz, ezért kérjük a türelmedet, jelentkezünk, amint partnerünk megküldi a javított vagy kicserélt terméket!
Ingyenes-e a regisztráció?
Igen, a regisztráció díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.
Az oldalunk jobb felső sarkában a "Belépés" gomb mellett a regisztráció gomb megnyomásával van erre lehetőség, ahol meg kell adni a kívánt adatokat és kattints a regisztráció gombra.
Rendszerünk minden esetben kiküldi ezeket a leveleket. Ha nem találod, kérlek, hogy a Levélszemét illetve Spam mappákat is nézd meg, mert előfordulhat, hogy a levelező kliensed áthelyezte a levelünket ezen mappák valamelyikébe. Ha ott sincs, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.
Azonban fontos tudni, hogy ez az e-mail csak arról biztosít, hogy rendszerünkbe megérkezett a megrendelés! A megrendelés feldolgozását, amint megkezdik kollégáink, kapsz újabb e-mailt, amiből megtudhatod mikorra várható rendelésed megérkezése.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket, ha annak minden tétele van raktáron, akkor még aznap átadjuk szállító partnerünknek. Ha bármely termék nincs raktáron, be kell szereznünk partnereinktől, küldünk e-mailt, amiben az is benne lesz, hogy várhatóan mennyi időt vesz igénybe a kért termék beszerzése.
Igen, az áraink bruttó árak.
Természetesen, a számlát mindig a csomagban találod.
Nem.
Nincs meghatározva.
Néhány gyártó egyes termékeit azonos vonalkóddal látja el. Ilyen esetekben a két termék között apró eltérés tapasztalható pl: más a termék színe, mintája,neme stb. Más esetben elég markáns különbség is lehet pl: ugyanazon terméknek tekint egy babahintót vagy egy játékhajót. Ha szortimentben érkezik a termék azt abból tudhatod meg, hogy jelezzük a nevében (pl.: 3 féle, többféle), vagy a képen többféle variációt láthatsz belőle.